Aloinpas kirjoittaa blogia. Oikeastaan huvin vuoksi. Olen sen sortin ihminen, että mietin koko päivän mielessäni muka fiksuja tapoja ilmaista asioita niitä kuitenkaan missään julkaisematta. Olen luonut useamman blogitekstinkin päässäni, vaikkei mulla ole blogia ollutkaan.

Itse en kyllä edes jaksa lukea muiden blogeja. Vain jos joku linkittää jonkin yksittäisen tekstin niin saatan sen lukea. En lue niitä ensinnäkään siksi, että kukaan ei ole ikinä täysin samaa mieltä kuin mie. Vaan nytpäs on.

Koitan tässä muka-kiireisen arkeni ohessa kirjoittaa mitä milloinkin mieleeni juolahtaa. Blogin sisällöstä en osaa vielä tarkemmin sanoa mitä se tulee olemaan. Kaikkea arjen ja juhlan väliltä varmaankin. Kai minun täytyy itsestänikin jotain kertoa. Olen 25-vuotias vaimo, äiti, ystävä ja kalliisti lunastettu.